EVENT

Carl-Henning Pedersen & Else Alfelts Museum danner ramme om mange forskellige typer events og arrangementer, der afholdes mellem værker fra museets egen samling.

Museets unikke arkitektur - tegnet af Arkitektfirmaet C.F. Møller - skaber sammen med Carl-Henning Pedersen og Else Alfelts værker en eventyrlig og stemningsfuld kulisse egnet til både private selskaber og til professionelle, erhvervsmæssige lejligheder.

Eksempler på events afholdt på museet

• Japansk aften med levende fortællinger om Else Alfelt, afstressende yoga og delikat sushi

• Italiensk aften med levende fortællinger om Carl-Henning Pedersen, italiensk vinsmagning og lækre italienske retter

• Fyraftensmøde med omvisning i museets særudstillinger efterfulgt af en gourmethotdog og en kold øl

Fotos: Ole Jørgensen

Sammen kan vi planlægge et særligt event for dig og dine gæster!

Kontakt os for mere information

Birgit Irene Dürr
chpbd@herning.dk